ARSENAL

ARSENAL

Rabu, 7 September 2011

hahahah ingat lagi??

ai mySWEETheat...dah dua tahun kite b'same,dah banyak kali ko disakiti oleh aku sejak kali p'tama kite b'same..mcam2 wanita yg aku skandal dan b'cinta tapi ko dari yg lain...ko still ngan aku,wlupon kite baru celebrate anniversary ade plak KES baru sblom pose ari tu....Bangkainya tapikan aku pelik la....semenjak dari ari u aku dah dapt lupe kan die 89% dalam masa 2 years...hahaha cam palat je...korang ingat senang nak lupakn orang yg kita pernah cinta dan khianati dulu,maafkan ku.. ko jadi mangsa kekejaman  aku ketika b'sama aku dulu...time tu aku masih anti-PEREMPUAN pasal kes 3 tahun yg lepas pnye hal...sekarang aku cuba untk setia ngan kamu wahai bakal isteriku...kerana ko seorang je dapat susah senang ngan aku,same naik sama jatuh...setiap kali ko b'sama aku,aku rase hidup indah tnpa ada gangguan dari mana2 pihak...mama ,papa,mak & abah pon restu hbungan kite...tak sabar nak naik pelamin &duduk dirumah baru...semenjak dua menjak nie aku dah sedar diri yang aku tak boleh b'foya2 lagi..cintaku hanya padamu ku serahkan segalanya...hahha sekarang nie aku dah PROFESSIONAL  ketika m'hadap customer.. untung aku dapt ko wahai permaisuri hidup ku.... SITI MAHANI BTE ROSLI





Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

koleksi kameraku

koleksi kameraku

cantik x???

cantik x???