ARSENAL

ARSENAL

Selasa, 16 Ogos 2011

Best2

tadi gua kuar g T..S(the store je)...huhuhu name nak gempak je.ok b'balik pd cite yg asal...gua g sane nak byar bil elektrik,bil air dan road moto kete gua..gua bley nampak ex gua(macam ramai je aweks???)tapi gua ngan die dah 3 tahun putus,pasal???dua2 carik pasal..haahaha time gua jalan2 dgn otak yg kosong dan hati yg bgai dicicang ngan beberapa problem yg gua kne hadap sejak dua menjak nie...die tegur gua,gua nie dah la xpakai spek mata mmg t'batas je p'lihatan...die ckap aku sombong,yg sokcai ye die nie dah la tgur gua tapi salam xbg...gua diam je,last2 die tnye ble nk kawin???hah!!!!! perhhhhh soalan yg tak pernah aku byangkn,gua ingt die nk tnye khbar ke ape ke,nie x soalan 2 die tnye kat gua...adooooiiiii sochai karena,gua pon senyum jelah...gua ckp ngan die mne dapt citer nie??xde angin xde ribut t'tibe je smpai citer nie..tgah2 sembg ngan die,t'tibe aku t'ingt kate2 ku pd die suatu ketika dlu yg aku akn anggp die xpnh wjud dn xpnh knl sape die(EGO an),hati aku mula trase parut kmbali t'luka..mkin m'bara rse hati,gua b'tnyakn soaln bdoh pd die...awk nie sape ek????(dgan muke yg b'kerut) die t'gamam,panik dan malu...sory la sy nie cpt lpe...(dgn snyuman yg sinis)..die pon ckp sy la _ar_h(dgn pnuh konfiden)..aku pon ckp Maaf sy xingt awk sape,maafkn sy ye...pastu aku blah mcam 2 je,aku biarkn die b'main dgn soaln2 aku..aku snyum lebar...Lagi Best...!!!!lu kne ngan gua...hahahahaha

1 ulasan:

koleksi kameraku

koleksi kameraku

cantik x???

cantik x???