ARSENAL

ARSENAL

Khamis, 4 Ogos 2011

orang cakap..


disaatku merenung matanya ku rebah jatuh ke bumi,disaat kau benar2 mau pergi kubgai bernafas dalam air...
adakh perasan benci ini sebenarnya cinta???inilah pusingan roda yang aku paling2 menyesal bila dia pergi meninggalkan aku...dah dua tahun kami putus...dah lama kot tapi nak melupakan dia agak payah,kadang2 teringat kat die ibarat pokok balak menghempap kepalaku..sesak nafasku bila teringat kisah dua tahun lepas tapi aku couple ngan die pon sebab die baru pas clash ngan BF die,ibarat aku pengubat dan racun bagi dia...kenapa aku tak bersyukur ddengan apa yang aku ada,aku dah ada seorang wanita yang sanggup bersusah berpayah ngan selama dua tahun tapi aku masih memikir dia yang dah lupakan dan ada pengantiyang baru tak pernah mengingatkan aku..sedih je rase tapi aku takkehilangan MUTIARA yang dah ada sekarang,aku perlu jaga dan semai...........YA ALLAH,lindungilah hambamu ini dari hati yang tamak...dari nafsu yang tak pernah puas dan pikiran yang negatif...AMIN YA RABBAL ALAMIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

koleksi kameraku

koleksi kameraku

cantik x???

cantik x???